Известие

Collapse
No announcement yet.

Парното не се включва

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Така понеже не можах да го направя номера с подаване на “шаси” го свалих целия вентилатор и го изпробвах с две жици и акумолатора, работи ! Явно е таралежа, знам го къде е но нямах необходимия ключ да го сваля. Та остава за утре да го свалям и после ще го мъкна на сервиз. Колко излиза горе долу поправката, ако такова направо да си взема друг.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Alfa Romeo 156 2.0 TS 98' 155 к.с.

    Comment


    • #17
      Поне премери на розовия проводник на вентилатора дали има +12V. за да си сигурен, че проблемът е в таралежката.


      159 1.8 MPI
      166 2.0 TS (ex)

      Comment


      • #18
        Нямам с какво да го замеря. А възможно ли е врътката за степените да не работи.


        Sent from my iPhone using Tapatalk
        Alfa Romeo 156 2.0 TS 98' 155 к.с.

        Comment


        • #19
          Всичко е възможно, но трябва да се тръгне от най-вероятните причини, а именно - липса на захранващо напрежение.

          Толкова ли нямаш една 12 волтова крушка? Трябва да я свържеш между розовия проводник и шаси. Ако светне, значи има напрежение и тогава търсиш таралежка. Ако няма напрежение и златна таралежка да сложиш, пак няма да работи.


          159 1.8 MPI
          166 2.0 TS (ex)

          Comment


          • #20
            Имам крушка от фаровете че ги сменях скоро, но нещо не можах да се оправа с тва "шаси" та не знам дали и сега ще успея.
            Alfa Romeo 156 2.0 TS 98' 155 к.с.

            Comment


            • #21
              Колега нали го допираш до някоя метална част която не е боядисана?

              Изпратено от моят WAS-LX1 с помощта на Tapatalk
              Две неща са безкрайни: Вселената и човешката глупост, и аз не съм сигурен за Вселената.

              Comment


              • #22
                Еми допирам го до няква греда си намерих в ляво по-средата. Напълно възможно е и да не го правя като хората.
                Alfa Romeo 156 2.0 TS 98' 155 к.с.

                Comment


                • #23
                  Допри другия край до която и да е част на двигателя и пробвай.
                  Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
                  Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
                  Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
                  Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

                  Comment


                  • #24
                    Колеги как аджеба се маха черната букса на таралежа, че аз ли съм малоумен и не мога да я сваля или си има някъв чалъм.
                    Alfa Romeo 156 2.0 TS 98' 155 к.с.

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от Prankzt3r Покажи съобщение
                      Колеги как аджеба се маха черната букса на таралежа, че аз ли съм малоумен и не мога да я сваля или си има някъв чалъм.
                      Има чалъм. Ако си от София мини да ти го сваля и пробвам вентилатора

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
                        Има чалъм. Ако си от София мини да ти го сваля и пробвам вентилатора
                        От София съм да, писах ти лично.
                        Alfa Romeo 156 2.0 TS 98' 155 к.с.

                        Comment


                        • #27


                          Успях най-после да сваля малката мизерия. А колкото до замерването успях да стигна до малки искри от кабела но не можах да накарам крушката да светне 100% е в мене проблема. Тоя таралеж познава ли се когато е здал багажа. И трябва да ми сменят тия двете черните под металната планка нали така?


                          Sent from my iPhone using Tapatalk
                          Last edited by Prankzt3r; d.m.y г., 18:34.
                          Alfa Romeo 156 2.0 TS 98' 155 к.с.

                          Comment


                          • #28
                            Тая крушка трябва да светне. Иначе няма смисъл да се занимаваш с таралежката.


                            159 1.8 MPI
                            166 2.0 TS (ex)

                            Comment


                            • #29
                              Така днеска ми дадоха един мултицет и с него направих шаси като допрех единия кабел в буксата на вентилатора другия до част от двегатела (мойте кабели бяха мн къси за тва движение). Показа 12.06 така че да разбирам че ходи ток. От което следва, че трябва да нося таралежката на сервиз.
                              Alfa Romeo 156 2.0 TS 98' 155 к.с.

                              Comment


                              • #30
                                В общия случай тази таралежка дефектира по 2 възможни начина.

                                1 - вентилаторът върти непрекъснато на максимална степен, независимо от положението на врътката.

                                2 - вентилаторът не върти (както е при теб).

                                В първия случай обикновено нещата се оправят със смяната на двата транзистора от онази снимка по-горе.

                                Във втория случай, това може да се окаже безрезултатно и причината да е другаде по схемата (не в самите транзистори).

                                По-бързият, лесният, сигурният и на разумна цена начин в твоята ситуация е да си намериш друга здрава таралежка втора ръка.


                                159 1.8 MPI
                                166 2.0 TS (ex)

                                Comment

                                Working...
                                X